Zwroty i reklamacje



Jeśli choinka Ci się nie podoba lub jednak jej nie potrzebujesz, możesz ją zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na adres: 


JKB GROUP SP. Z O.O.   
ul. Klonowa 1 
66-016 Czerwieńsk 


Zwrot nic Cię nie kosztuje i możesz dokonać go w kilku prostych krokach: 

 

  1. Skontaktuj się z nami. Możesz do nas zadzwonić (883 600 005), napisać (info@fairytrees.pl)  lub wypełnić formularz, który znajdziesz na dole tej strony.
    Przed kontaktem z nami przygotuj numer swojego zamówienia – znajdziesz go w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś od nas mailowo po dokonaniu zakupu.
    Podaj nam również dogodną dla Ciebie datę odbioru przesyłki przez kuriera.  
  2. Razem z naszą odpowiedzią otrzymasz od nas potwierdzenie umówienia kuriera po odbiór przesyłki. Po przekazaniu paczki kurierowi zachowaj dowód nadania.  
  3. Po otrzymaniu Twojej paczki potrzebujemy kilku dni na przetworzenie zwrotu. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki na nasz adres.
    Pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki opłaciłeś zamówienie. Jeśli po upływie 5 dni nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, skontaktuj się z nami – dokładnie sprawdzimy, co się stało i zwrócimy Ci pieniądze. 

Jeśli potrzebujesz innego modelu lub rozmiaru choinki, możesz po prostu zwrócić tę pierwszą  
i złożyć nowe zamówienie. 


Pamiętaj – nie musisz podawać przyczyny zwrotu, ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli to zrobisz. Uważnie słuchamy głosu naszych Klientów i stale wprowadzamy zmiany w naszym asortymencie –Twoja uwaga dotycząca zwracanej choinki również zostanie przez nas uwzględniona podczas wprowadzania kolejnych zmian w naszych produktach. U nas każdy głos jest słyszany! 


Twoja choinka jest uszkodzona, wadliwa lub niezgodna z opisem? 

Nie odsyłaj choinki na swój koszt. Skontaktuj się z nami (patrz: punkt 1. wyżej) i opisz krótko powód reklamacji. Chcemy jak najszybciej udzielić satysfakcjonującej Cię odpowiedzi, dlatego podczas kontaktu z nami uwzględnij następujące kwestie: 

  • jeśli możesz, prześlij nam 2-3 zdjęcia opisywanej wady (w przypadku błędu w pakowaniu potrzebujemy zdjęcia kolorowej etykiety z nazwą i rozmiarem choinki)  
  • powiedz nam, jakie rozwiązanie Cię interesuje: chcesz wymienić choinkę, odesłać ją i dostać zwrot pieniędzy czy może zatrzymać ją w zamian za zwrot części zapłaconej kwoty? 

Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się z Tobą, żeby wspólnie ustalić optymalne rozwiązanie.  

Wprowadź poniżej swój adres e-mail jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy produkt ten będzie ponownie dostępny.

Klikając przycisk 'Powiadom mnie o dostępności' potwierdzam, że przeczytałem i akceptuję regulamin sklepu.