Zwroty i reklamacje
Jeśli choinka Ci się nie podoba lub jednak jej nie potrzebujesz, możesz ją zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na adres:
JKB GROUP SP. Z O.O.
ul. Klonowa 1
66-016 Czerwieńsk
Zwrot nic Cię nie kosztuje i możesz dokonać go w kilku prostych krokach:
- Skontaktuj się z nami. Możesz do nas zadzwonić (883 600 005), napisać (info@fairytrees.pl) lub wypełnić formularz, który znajdziesz na dole tej strony.
Przed kontaktem z nami przygotuj numer swojego zamówienia – znajdziesz go w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś od nas mailowo po dokonaniu zakupu.
Podaj nam również dogodną dla Ciebie datę odbioru przesyłki przez kuriera. - Razem z naszą odpowiedzią otrzymasz od nas potwierdzenie umówienia kuriera po odbiór przesyłki. Po przekazaniu paczki kurierowi zachowaj dowód nadania.
- Po otrzymaniu Twojej paczki potrzebujemy kilku dni na przetworzenie zwrotu. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki na nasz adres.
Pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki opłaciłeś zamówienie. Jeśli po upływie 5 dni nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, skontaktuj się z nami – dokładnie sprawdzimy, co się stało i zwrócimy Ci pieniądze.
Jeśli potrzebujesz innego modelu lub rozmiaru choinki, możesz po prostu zwrócić tę pierwszą
i złożyć nowe zamówienie.
Pamiętaj – nie musisz podawać przyczyny zwrotu, ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli to zrobisz. Uważnie słuchamy głosu naszych Klientów i stale wprowadzamy zmiany w naszym asortymencie –Twoja uwaga dotycząca zwracanej choinki również zostanie przez nas uwzględniona podczas wprowadzania kolejnych zmian w naszych produktach. U nas każdy głos jest słyszany!
Twoja choinka jest uszkodzona, wadliwa lub niezgodna z opisem?
Nie odsyłaj choinki na swój koszt. Skontaktuj się z nami (patrz: punkt 1. wyżej) i opisz krótko powód reklamacji. Chcemy jak najszybciej udzielić satysfakcjonującej Cię odpowiedzi, dlatego podczas kontaktu z nami uwzględnij następujące kwestie:
- jeśli możesz, prześlij nam 2-3 zdjęcia opisywanej wady (w przypadku błędu w pakowaniu potrzebujemy zdjęcia kolorowej etykiety z nazwą i rozmiarem choinki)
- powiedz nam, jakie rozwiązanie Cię interesuje: chcesz wymienić choinkę, odesłać ją i dostać zwrot pieniędzy czy może zatrzymać ją w zamian za zwrot części zapłaconej kwoty?
Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się z Tobą, żeby wspólnie ustalić optymalne rozwiązanie.